Piera recull material bàsic per a Ucraïna
A Piera s'han establert diferents punts de recollida de material per donar suport a la població ucraïnesa. Dones de Piera recollirà material el dia 5 de març durant la I Fira de la Dona, ubicada al Gall Mullat, en horari de 12 a 20.30 h. També, des del dilluns 7 de març fins al divendres 11, de 17 a 19.30 h sota l'escenari del Gall Mullat. Per a més informació, podeu contactar-hi enviant un correu electrònic al mail associaciodonespiera@gmail.com o als telèfons 617 20 28 77 (Irene) o 616 81 94 12 (M. Carmen).
_x000D_D'altra banda, també es farà la recollida a la Papereria Dalmau (C/ Pau Clarís, 14) en el seu horari habitual. Podeu contactar també amb la Claudia Castillo, del barri de Can Claramunt, al telèfon 686 494 263.
_x000D_El material necessari seria menjar no perible, com ara envasat en llaunes de llarga caducitat, cafè, llet en pols, menjar per a nadons, bolquers, sacs de dormir, mantes, roba d'abrigar en bon estat i medicaments o material sanitari. És important no portar productes en pots de vidre: tot en llauna o plàstic.
_x000D_Des dels canals oficials de l'Ajuntament anirem actualitzant els nous punts de recollida.