Portada > Actualitat > Notícies > Un èxit de pebrots!

Un èxit de pebrots!

17/02/2015

Gran èxit de la campanya solidària impulsada per la Federació Catalana d’Entitats Contra el Càncer (FECEC) i Condis Supermercats. “Posem-li pebrots al càncer” recapta 69.328 euros per donar suport i atenció als malalts oncològics.

La campanya, celebrada els dies 6 i 7 de febrer, i que va comptar amb la col·laboració de voluntariat i de l'establiment Condis de Piera, ha estat un gran èxit en termes de participació i recaptació, amb la venda de 46.219 bosses de pebrots solidaris, amb
el preu simbòlic d’1,5 euros.

Més de 500 voluntaris, comptant els de Piera, van demanar durant les dues jornades la col·laboració dels clients en els més de 335 establiments Condis de Catalunya on es desenvolupava la Campanya.

Així doncs, la campanya ha aconseguit recaptar 69.328 euros en total, destinats a donar suport i atenció als malalts oncològics. Aquesta iniciativa, impulsada per les entitats de la FECEC – Junts contra el càncer, i Condis Supermercats té com a objectiu fomentar la solidaritat amb les persones que pateixen la malaltia i difondre la tasca d’acompanyament
que realitzen les entitats de la FECEC.

Durant els dies 6 i 7 de febrer, un total de 46.219 bosses de pebrots solidaris van ser adquirits pels clients en el més de 335 establiments Condis de Catalunya, així com en el supermercat d’Internet Condisline. L’excel·lent resposta obtinguda per part de la ciutadania, i que ha permès concloure amb un gran èxit la campanya, no hauria estat possible sense la
tasca fonamental dels més de 500 voluntaris i els equips dels punts de venda que van oferir la bossa de dos pebrots, un de verd i un de vermell, a canvi del preu simbòlic d’1,5 euros.

El voluntariat que va col·laborar prové de les mateixes entitats, així com d’una important crida a la que es van afegit diferents ajuntaments, hospitals, institucions i empreses com ara ”La Caixa”, DKV, Esteve, MRW, BBVA, Santander, Nestlé, Danone, HP, entre d’altres.

En paral·lel, també Condis va fomentar el voluntariat entre el seu personal i col·laboradors de la seu central i les botigues. Així mateix, cal destacar la solidaritat del proveïdor dels pebrots, “Delicias, marca de verdures de qualitat” i de TMB i TRAM, que van difondre la campanya en dates prèvies.

En el marc online, la campanya va tenir un importat seguiment a xarxes socials, on els ciutadans van fer arribar les seves fotografies amb la bossa de pebrots, tant al Facebook com al Twitter de la FECEC i de Condis. La campanya solidària va comptar amb uns padrins excepcionals: el doctor Manel Esteller, l’actriu Montserrat Carulla, el meteoròleg Tomàs Molina, la cuinera i escriptora Ada Parellada i les jugadores de waterpolo del Club Natació Sabadell.

Arxivat a: Salut
Pebrots contra el càncer 2015
Pebrots contra al càncer 2015
Pebrots contra al càncer 2015