Portada > Actualitat > Notícies > Nou èxit de participació a la Cursa dels Covards

Nou èxit de participació a la Cursa dels Covards

11/05/2015

La 4a edició de la Cursa dels Covards del passat diumenge va acollir 350 participants i va estrenar nou recorregut amb molt bona acollida pels participants.

La 4a edició de la Cursa dels Covards, celebrada el diumenge 10 de maig, ha estat un nou èxit de participació. Situada a la Pineda de Can Ferrer del Coll (El Bedorc - Piera) va acollir 350 participants, dels quals 156 eren corredors, 148 caminants i uns 50 infantils. Pel que fa a la ruta, que tenia un recorregut completament nou, la Cursa constava de 16,3 quilòmetres i quasi 400 metres de desnivell positiu acumulat; la Caminada arribava als 9 quilòmetres de distància.

De bon matí ja es notava al poble més moviment del que és habitual en un diumenge que tot just veia sortir el sol. A les 9 del matí tot el necessari per a la cursa i tothom estava preparat per la sortida, moment en el qual es va dedicar un minut de silenci a l'empresa col·laboradora Nutrisport.

La ruta, que era en gran part nova, va tenir molt bona crítica de corredors i caminants. Un cop donada la sortida, es va creuar can Ferrer del Coll per avançar cap al Matà, on un corriol desembocava a la riera de Vall Bona d'Anoia i tot seguit guiava per agafar un caminet que pujava a la bandera de Vall Bona. El recorregut va seguir pel Clot del Roure i, arribats al Bedorc, es va dividir la cursa i la caminada. Els corredors, van seguir cap al riu, creuant els horts de sota el poble. Un cop creuat el riu pujaven i agafaven direcció Can Gallego, però sense arribar-hi. Just abans entraven al torrent de sortida on busquen el riu els salts d'aigua de la zona. Després d'una forta pujada en direcció a Canaletes, els corredors van creuar el salt de la Mala Dona i van agafar la pista que els apropava a l'arribada. Des de la Guitza, els camins que porten al Figuerot, baixaven buscant l'ermita de Sant Miquel per creuar definitivament la meta.

La Pineda va recollir poc a poc tots els participants que anaven arribant. Molts d'ells acalorats per un dia estienc, van reposar tranquil·lament amb l'esmorzar servit. Els corredors van comentar la cursa i es van mostrar encantats pel recorregut i les vistes. L'entrega de premis, amb la presència de Maite Guzmán, regidora d'esports a l'Auntament de Piera, va marcar el punt final de l'esdeveniment.

GUANYADORS PER CATEGORIES

1- Ruth Tamarit Palomares
2- Judit Tort Tarrés
3- Iolanda Marty Matas

Des de l’organització, vinculada a l’Associació de Veïns Vall d’Or, es vol agrair el suport i l'ajuda de tots els col·laboradors, participants, ADF, l'Ajuntament de Piera i tanta gent anònima que ha ajudat perquè la Cursa dels Covards hagi estat, una vegada més, possible.