Durant l’any 2020 es van recollir les reclamacions de 383 persones usuàries, la majoria de les quals han estat resoltes o s’han donat per tancades
L’Ajuntament de Piera ofereix un servei de gestió de reclamacions, denúncies, queixes i consultes en l'àmbit del consum. Aquest es complementava amb visites mensuals de la unitat mòbil de la Diputació Barcelona, que es van haver de suspendre amb l’inici de la pandèmia.
Durant l’any 2020, el servei de consum va atendre 383 persones usuàries que van fer les seves consultes o van presentar reclamacions, denúncies i/o queixes. D’aquestes, 371 s’han donat per tancades, 6 estan a l’espera de la seva resolució, dues estan duplicades i una resta a l’espera de rebre documentació complementària.
Les reclamacions més habituals estan relacionades amb els subministraments, com la llum, l’aigua i/o el telèfon, i tenen a veure amb la contractació de serveis que després no es presten amb les condicions pactades, amb factures desorbitades, o per no haver retornat rebuts que no s'haurien d'haver cobrat... També acostumen a arribar-hi queixes sobre compres per internet en les quals el producte ha arribat defectuós i ni el venedor ni l’empresa de transport se’n vol fer càrrec.
Els pierencs i pierenques poden demanar cita prèvia per accedir al servei a través del telèfon de l’Ajuntament 93 778 82 00.