Portada > Actualitat > Notícies > Es presenta l’Oficina d’Acompanyament Digital de l’Anoia

Es presenta l’Oficina d’Acompanyament Digital de l’Anoia

16/09/2021

Aquest nou servei, creat pel Consell Comarcal, s’oferirà els dimecres al matí a Piera amb cita prèvia i amb l’objectiu d’ajudar la ciutadania a l’hora de fer tràmits a través d’internet

El Consell Comarcal de l’Anoia ha creat l’Oficina d’Acompanyament Digital, un nou servei de suport, acompanyament i capacitació en l’àmbit de la digitalització per ajudar la ciutadania a fer tràmits amb l’Administració a través d’Internet.

Aquesta oficina, que té la col·laboració de la Diputació de Barcelona, compta amb una persona tècnica que ajuda els veïns i veïnes en el procés dels tràmits digitals i, al mateix temps, els proporciona formació en l'àmbit de les noves tecnologies, amb l’objectiu d'iniciar processos d'apoderament digital de les persones que hi acudeixin.

Per tal de poder arribar al conjunt de la comarca, l’oficina serà itinerant. El servei s’oferirà al Teatre Foment de Piera els dimecres de 9 a 14.30 h. Els dimarts estarà ubicat a Calaf i els dijous i divendres a Igualada, a la seu del Consell Comarcal de l’Anoia. Les persones que estiguin interessades en accedir a aquest acompanyament en matèria digital, poden demanar hora trucant o enviant un missatge de WhatsApp al número 610 280 811.

Arxivat a: Noves Tecnologies
Oficina d'Acompanyament Digital
Oficina d'Acompanyament Digital