El Dia Internacional de la Dona és una jornada de reivindicació i lluita per la igualtat de drets i oportunitats entre dones i homes. A Piera, aquest esdeveniment es commemora amb una programació especial que busca donar visibilitat al paper fonamental de les dones en tots els àmbits de la societat. Amb aquest objectiu, l'Ajuntament de la Vila de Piera ha preparat un seguit d'activitats per a totes les edats i interessos, que inclouen espectacles, tallers, exposicions i una fira gestionada per dones.
L'Ajuntament de la Vila de Piera informa que, a causa de la previsió de pluja, la Fira de la Dona canviarà d'ubicació i es desenvoluparà finalment a la Nau de Cal Sanahuja. Per motius d’espai, l’esdeveniment també ha modificat l’horari d’algunes actuacions.
Matí
A les 11:00 h començarà la jornada amb una batucada a càrrec dels Diables Petits de Piera. Tot seguit, a les 11:15 h, tindrà lloc la inauguració oficial de la Fira. A les 11:30 h, el grup “Amanecer de Piera” oferirà la seva actuació, seguit d’una sessió de ball i animació amb “Ali Dance” a les 12:00 h. A les 12:30 h, el públic podrà gaudir d’un monòleg d’humor amb Lidia Molina, i a les 13:00 h tancarà la programació matinal un concert tribut a Whitney Houston.
Tarda
A partir de les 16:00 h, es durà a terme una classe de ball en línia amb Blue Moon Dansa. A les 17:00 h, actuaran els Falcons de Piera, seguit d’una exhibició de l’Agrupació Sardanista de Piera a les 17:15 h. A les 17:30 h, la batucada de “BANDTUKADES” prendrà el protagonisme, donant pas a les 17:45 h a un espectacle infantil a càrrec de “Les Pirates de Terra Endins”. A les 18:45 h, es podrà gaudir d’una exhibició de dansa polinèsia amb KE ALOHA HULA. A les 19:00 h, Blue Moon Dansa oferirà una nova actuació, seguida a les 19:15 h per una exhibició de dansa contemporània del grup petites del P.A. Piera. A les 19:30 h, serà el torn de Bollywood Piera, i a les 19:45 h començarà un concert de versions amb AKELARRE. A les 21:45 h, es viurà el moment de la Paranoia amb les Diablesses de Piera, i la jornada finalitzarà a les 22:00 h amb una sessió de DJ a càrrec de Bibi March.
Tots els actes estaran presentats per Lídia Molina.
Dimarts, 4 de març - 18:30 h: Inauguració de les exposicions ‘Dones grans, grans dones’ i ‘Natividad Yarza Planes’ Dimarts, 4 de març - 19:00 h: Presentació del llibre ‘Elisenda: Reina de la Corona d’Aragó’, a càrrec de Rosa Maria Prat i Balaguer
Taller: ‘Crea la teva totebag reivindicativa’
Dilluns, 3 de març - 18:30 h: Local social Can Mas Dimarts, 4 de març - 18:00 h: Local social Can Bonastre Dimecres, 5 de març - 17:00 h: Escola Creixà Dijous, 6 de març - 18:00 h: Local social Can Claramunt Divendres, 7 de març - 18:00 h: Local social Ca n’Aguilera
Dimarts, 4 de març - 18:00 h: Escape room amb mirada feminista al Parc del Gall Mullat Diumenge, 9 de març - 18:00 h: Teatre al Foment amb l’obra ‘Homes i més’ de l’Agrupació Grup de Teatre Talia 2.0