Es posa en marxa l’Oficina d’Atenció Ciutadana de gestió de residus

Dilluns, 16 de juny de 2025

El nou espai permetrà a la ciutadania resoldre dubtes, gestionar targetes i coordinar serveis relacionats amb el nou sistema.

Tal com estava previst en la campanya de desplegament del nou sistema de gestió de residus a Piera, aquest dimarts, 17 de juny, es posa en marxa l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de gestió de residus. L’oficina estarà ubicada a l’edifici de Cal Tarafa, al carrer de la Plaça, 27, en l’espai que fins fa poc ocupava l’empresa municipal Industrial Piera SA (IPSA), ara traslladada a la plaça de la Generalitat.

Aquest nou punt d’atenció està pensat per facilitar a la ciutadania tota la informació i els tràmits relacionats amb el sistema de recollida de residus. Entre els serveis que s’hi oferiran, hi ha la resolució de dubtes, la gestió de targetes identificatives i la coordinació de serveis com la recollida de voluminosos o restes de poda.

L’horari d’atenció al públic serà:

  • Dilluns i dimecres, de 15 a 19 h
  • Dimarts i divendres, d’11 a 15 h
  • El primer i tercer dissabte de cada mes, de 9 a 12 h

A més, continua a disposició de la ciutadania el telèfon 652 982 755 i el correu electrònic piera.residus@ajpiera.cat per a consultes, incidències i sol·licituds de serveis com la recollida de poda o voluminosos.

Amb la posada en funcionament d’aquesta oficina, Piera continua avançant en la implantació del nou model de gestió de residus, amb l’objectiu de millorar la qualitat del servei i fomentar una gestió més sostenible i eficient.

Darrera actualització: 16.06.2025 | 11:47