Es tracta d'una mostra de 77 cartells realitzats pel col·lectiu madrileny ConsumeHastaMorir, que pretén fer una reflexió crítica sobre la societat de consum en la què vivim. L'objectiu és que les persones visitants s'adonin que la publicitat és un monòleg unidireccional que no admet resposta, per tant que prenguin una actitud més activa davant qualsevol acte de consum i puguin realment decidir en llibertat.Els cartells fan una crítica a vegades suau, sovint mordaç, però sempre en clau d'humor i toquen temes tant diversos com: alimentació, grans superfícies, comunicacions, consum, Nord-Sud, moda, política, energia, nadal, oci, educació, treball, transport, medi-ambient.... per això aquesta proposta és molt adequada per ser treballada dins dels crèdits d'ètica, ciències socials, ciències de la salut, etc... tant per alumnes d'ESO com de batxillerat.Per complementar l'exposició, es projecten simultàniament diversos curtmetratges sobre el consumisme.
Organitza: Grup Medi Ambient Anoia Sud (Piera)