19a Trobada de puntaires de Piera
La nau de Cal Sanahuja va acollir dissabte aquest esdeveniment que va comptar amb participants d’arreu del territori i una mostra de treballs fets amb puntes de coixí
El passat dissabte 5 de maig a la tarda es va celebrar la 19a Trobada de Puntaires de Piera a la nau de Cal Sanahuja. En aquesta edició, novament es va reunir un nodrit grup de puntaires vingudes d'arreu del territori, tot i que hi va haver menys representació que en edicions anteriors pel fet que la data coincidia amb altres esdeveniments del mateix col·lectiu.
En aquest acte es va poder gaudir d'una mostra de treballs fets amb diferents tipus de puntes, sortejos de regals cedits pels comerços locals i es va reconèixer el treball més meritori. L’esdeveniment, a més, va servir per encoratjar les noves generacions a seguir amb la tradició de les puntes de coixí.
Un any més, des del consistori es vol fer extensiu un agraïment al Col·lectiu Cultural Puntaires de Piera per l'organització d'aquesta trobada a la nostra vila.