El termini per a la presentació de sol·licituds per als alumnes d’Educació Infantil i Primària arrencarà el 12 de març i per als d’ESO, el 14.
Amb l’arribada del mes de març comença el procés de preinscripció per al curs 2025-2026 als centres educatius de Piera i de tota Catalunya. En el procés, la sol·licitud és electrònica i es pot fer des de qualsevol ordinador, tauleta o mòbil connectats a internet, accedint al web preinscripcio.gencat.cat. Per fer-ho, és necessari disposar d'un certificat electrònic com l'idCAT Mòbil. També funciona el DNI electrònic, el sistema Cl@ve o la targeta T-CAT.
El termini per a la presentació de sol·licituds per als alumnes d’Educació infantil (3-6 anys) i primària (6-12 anys) serà del 12 al 26 de març. Per altra banda, el període per a les d’Educació secundària obligatòria (ESO) seran del 14 al 26 de març.
A continuació, es detallen les dates clau del procés:
Amb l’objectiu d’informar les famílies i facilitar la tria de centre, els centres educatius de Piera han organitzat diverses jornades de portes obertes:
Escola Creixà: Dimarts, 11 de març, a 3/4 de 5 de la tarda, portes obertes a totes les famílies.
Institut Escola Piera: Dijous, 6 de març, a 1/4 de 4 de la tarda, xerrada informativa per a les famílies. I d’1/4 de 5 a 2/4 de 6, visita als diferents espais.
Escola Herois del Bruc: Dimarts 4 de març, a les 6 de la tarda, portes obertes amb confirmació prèvia. Per assistir-hi, cal enviar un correu a escola@heroisdelbruc.cat o trucar al 937760951.
Institut Guinovarda: Dimecres 5 de març, a 2/4 de 6 de la tarda, jornada adreçada a les famílies.
PFI Anoia Sud: Per rebre informació, cal enviar un correu a pfi@insguinovarda.cat.
EA Apiària: Es realitzaran de manera particular. Sol·licitar entrevista per telèfon (937 761 070) o per correu electrònic a adm.apiaria@gmail.com.
Llar d’Infants Municipal El Gall Mullat: Cal demanar cita prèvia al 937 762 195 o a a8065068@xtec.cat per organitzar els torns. Torn 1 (a 2/4 de 6 de la tarda): Infants nascuts el 2025 i 2024. Torn 2 (a 2/4 de 7 de la tarda): Infants nascuts el 2023.
Llar d’Infants La Tortuga: Després de Setmana Santa es faran trobades personalitzades amb les famílies interessades. Per concertar una visita, cal trucar al 937 788 201.