Carme Munné i Noelia Corimanya, campiones d’Espanya i d’Europa amb l’AS Cunit

Dimarts, 17 de juny de 2025

Les patinadores de Piera brillen i es classifiquen per al Mundial de Pequín, juntament amb l'entrenador del PA Piera, Sergio Canales.

La vila de Piera està d’enhorabona gràcies als èxits assolits per les patinadores locals Carme Munné i Noelia Corimanya en els recents campionats d’Espanya i d’Europa de Patinatge Artístic en modalitat Show, representant el club Artistic Skating Cunit.

Carme Munné s’ha proclamat campiona d’Espanya i d’Europa en la categoria Grups Show Petit, amb un brillant programa titulat “OH FORTUNA”, que va merèixer una puntuació de 44,53 punts al Campionat d’Europa celebrat a Saragossa. Aquest resultat històric, sumat al títol estatal aconseguit a Reus, assegura la seva participació al Campionat del Món, que tindrà lloc a Pequín (Xina). El seu èxit també és compartit amb l’entrenador del Patinatge Artístic Piera, Sergio Canales, que forma part de l’equip tècnic del club.

Paral·lelament, la també pierenca Noelia Corimanya, integrant del P.A. Piera i de l’Artistic Skating Cunit, ha assolit la primera posició tant al Campionat d’Espanya (Alcoi) com al d’Europa (Saragossa) en la categoria Show Júnior. El grup va captivar el jurat amb el seu emotiu número “World as One”, amb el qual van obtenir 36,09 punts en la cita europea i, com Munné i Canales, s’han guanyat el bitllet per al proper Mundial.

Aquest doble èxit suposa un gran reconeixement per al patinatge pierenc i posa en valor la tasca esportiva que es duu a terme des del P.A. Piera, així com la dedicació i el talent de les seves patinadores, que duen el nom del municipi arreu del món.

La Regidoria d'Esports felicita les campiones i els seus equips, i els desitja molta sort en el proper repte mundial.

Darrera actualització: 17.06.2025 | 15:20