Junts per primer cop
Els actors pierencs Elisabet Vallès i Jacob Torres, són els dos protagonistes d'aquesta obra de Carles Algué, que treballa les contradiccions i els límits emocionals de les persones davant la seva voluntat de superar-se. És el primer cop que l'Elisabet i el Jacob, dos dels actors pierencs més reconeguts per la seva trajectòria professional, actuen junts, si bé ja havien coincidit en l'obra El casament d'en Terregada representada al Teatre Nacional el 2009.
_x000D_Gairebé és una obra intensa, en què dos personatges anònims i descontextualitzats tenen un vincle que els uneix però alhora els aïlla del món. Ell és un home somniador que aspira trobar un amor apassionat i correspost; ella, una dona sentimentalment ferida que ja no espera trobar cap home que l'entengui i la tracti amb tendresa.
_x000D_Les entrades per a la representació del dissabte 10 a Piera es poden adquirir anticipadament al Bar Foment, la Biblioteca i a taquilla el mateix dia de l’espectacle. L'obra no és recomanada per a persones menors de 13 anys.
_x000D_Finalment, cal afegir que Gairebé s'està representant també en aquest moment a Barcelona, al Versus Teatre, i es pot veure els dimarts i dimecres fins al 14 de maig.
Llegiu l'article d'opinió publicat el dilluns 5 de maig a Núvol (diari digital de cultura), Gairebé, una obra enigmàtica a punt de tot