La 17a Trobada de Ràdio Piera reuneix una cinquantena de col·laboradors, oients i veus històriques
La trobada ha servit per tancar la temporada, reconèixer la tasca de les persones que fan possible l’emissora i recordar dues veus emblemàtiques: Maria Àngels Isart i Josep Montmany.
Ràdio Piera ha celebrat la seva 17a trobada anual amb la participació d’una cinquantena de persones entre col·laboradors, responsables de programes, oients i persones vinculades a l’emissora. La jornada va tornar a posar de manifest el paper de la ràdio municipal com a espai de trobada, participació i cohesió.
La jornada va reunir persones que formen part del dia a dia de Ràdio Piera, però també oients d’altres municipis que segueixen habitualment la programació i que, amb el temps, han anat construint una xarxa intermunicipal al voltant de l’emissora.
Record a Mª Àngels Isart i Josep Montmany
Un dels moments més emotius de la jornada va ser el parlament de record a Mª Àngels Isart, que ens ha deixat recentment, i a Josep Montmany. Tots dos van ser veus molt estimades i emblemàtiques de Ràdio Piera, a més de persones profundament compromeses amb el municipi i amb diverses iniciatives per fer de Piera un municipi més actiu.
El record a la seva trajectòria va servir també per posar en valor totes aquelles persones que, al llarg dels anys, han contribuït a fer créixer l’emissora i a mantenir viu l’esperit participatiu de la ràdio local.
Una temporada marcada pels 40 anys de l’emissora
La trobada també va permetre fer balanç d’una temporada especialment significativa per a Ràdio Piera, marcada per la reforma de les instal·lacions amb motiu del 40è aniversari de l’emissora. A principis d’any, la ciutadania va poder conèixer de prop aquest espai renovat en una jornada de portes obertes que va servir per mostrar les millores realitzades.
Durant aquesta temporada, la graella també ha incorporat noves veus i nous programes, com El fil invisible, alhora que ha mantingut programes i col·laboradors històrics que continuen formant part de la identitat de Ràdio Piera.
Des de Ràdio Piera i des de la regidoria de Comunicació es vol agrair la dedicació de tots els col·laboradors i col·laboradores que, dia rere dia, fan possible una programació diversa, propera i arrelada al municipi. També es vol reconèixer la fidelitat de totes les persones que escolten l’emissora, tant des de Piera com des d’altres municipis.
L’agraïment es fa extensiu també a Màrius Montmany, que assumeix les funcions de director de la ràdio i contribueix a coordinar l’activitat quotidiana de l’emissora municipal.