La Vila de Piera es prepara per celebrar Corpus amb una catifa de flors i l'ou com balla

Divendres, 13 de juny de 2025

El dijous 19 de juny, la plaça de la Creu serà l'escenari de la recuperació d'aquesta celebració.

La Vila de Piera viurà aquest dijous 19 de juny la celebració de Corpus, una jornada plena de simbolisme, tradició i participació popular. L’esdeveniment tindrà lloc a la plaça de la Creu i començarà a les 11 del matí amb l’elaboració col·lectiva d'una catifa de flors i l’engalanada de la font. Des de la Regidoria de Cultura es convida tothom a sumar-s’hi i gaudir d’aquest moment creatiu compartit.

L'acte de cloenda de la jornada serà a les 8 del vespre amb una breu celebració religiosa, seguida a 1/4 de 9 per la trepitjada conjunta i una actuació d’entitats de cultura popular de la vila, que ompliran la plaça de festa i tradició.

Per cloure la vetllada, s’oferirà un refrigeri per a tots els assistents. La jornada està pensada per a totes les edats i busca recuperar l’esperit del Corpus i posar en valor el patrimoni cultural i social del municipi, a la renovada plaça de la Creu.

Des de dijous i durant tot el cap de setmana, el brollador de la plaça de la Creu estarà engalanat per gaudir de la màgia de l'ou com balla.

Darrera actualització: 13.06.2025 | 15:49