L’enterrament de la sardina acomiada el Carnaval
Divendres, 3 de març de 2017
Els Diables de Piera van organitzar una comitiva fúnebre que va recórrer diversos carrers del nucli fins arribar a la plaça del Peix on es va oferir una sardinada popular
Darrera actualització: 14.10.2024 | 13:27
Dimecres de cendra, dia 1 de març, es va celebrar la cloenda del Carnaval, uns dies durant els quals els pierencs i pierenques han gaudit de festa i xerinola just abans de l’inici de la Quaresma. Els Diables de Piera van ser els encarregats d’organitzar el tradicional enterrament de la sardina que va comptar amb una gran participació per part de la ciutadania.
_x000D_La comitiva fúnebre va sortir puntualment a les 20 h de la plaça Jove i va baixar pels carrers del centre de la vila entonant el tradicional 'Se'ns ha mort la sardina, pobreta sardina'. El final de festa es va celebrar a la plaça del Peix, on es van llegir els tradicionals versots dels Diables i els assistents van poder gaudir d’una concorreguda sardinada popular.