L'ESMUFAP, espai musicofamiliar de Piera, és una nova activitat cultural que ha engegat l'Aula Municipal de Música, i que pretén arribar a tants membres com es vulgui d'una mateixa família, d'una manera distesa, participativa, i amb un únic objectiu: gaudir de tot allò que ens dóna la música.
Les activitats, que es fan en horari d'11 a 13.30 hores, s'han programat en tres dates (7 d'abril, 19 de maig i 30 de juny), inclouen jocs, creació de contes i músiques, música i moviment, arts plàstiques, experimentació sonora i amb instruments, relaxació i moltes coses més amb el guiatge dels professors de l'Aula de Música.
A més, en acabar les activitats, i de manera opcional, es pot participar en els actes següents:
Per a informació i inscripcions us podeu adreçar a Ca la Mestra (Aula Municipal de Música), carrer de la plaça, 6 o al correu info@aulamusicapiera.cat.