Piera posa en marxa dos grups de conversa en català per fomentar l'aprenentatge i l'ús de la llengua
Les sessions començaran al novembre a l'Institut Escola Piera i a l'Escola Bressol El Gall Mullat, i estaran obertes a totes les persones que vulguin practicar el català.
L'Ajuntament de Piera, en el marc del Pla Educatiu d'Entorn i amb la col·laboració d'Òmnium Cultural, posarà en marxa aquest mes de novembre dos grups d'Estones de Conversa en Català, una iniciativa que té com a objectiu fomentar l'aprenentatge i l'ús de la llengua a través de la conversa i les relacions personals.
L'activitat forma part del projecte Vincles, que promou espais de trobada per practicar el català en un entorn proper i participatiu. Les sessions es desenvoluparan durant l'horari lectiu en diversos centres educatius de la vila i s'adreçaran especialment a les famílies de l'alumnat, tot i que estaran obertes a qualsevol persona interessada a aprendre o millorar el seu català.
Horaris i espais de conversa
Inicialment, s'organitzaran dos grups amb els horaris següents:
- Institut Escola Piera: dimarts, de 15 a 16 h.
- Escola Bressol El Gall Mullat: dijous, de 9.30 a 10.30 h.
A més, està prevista la posada en marxa d'un tercer grup a l'Escola Creixà, a Can Canals, del qual s'informarà properament.
Les persones participants rebran una certificació de les hores de conversa realitzades.
Inscripcions i informació
Les persones interessades a participar en les Estones de Conversa en Català poden inscriure's directament als centres educatius on es desenvoluparan les sessions.
Per a més informació, també poden contactar amb l'Ajuntament a través del correu electrònic pieraeduca@ajpiera.cat o trucant al 93 778 20 00 (extensió 197).
Amb aquesta iniciativa, l'Ajuntament de Piera vol afavorir l'ús social del català i reforçar els vincles entre les famílies, els centres educatius i el conjunt de la ciutadania, promovent la llengua com a eina de comunicació, convivència i cohesió social.